Home > 1 > Hoyyyy Mahadey kau apa sibuk2 haa ?

Hoyyyy Mahadey kau apa sibuk2 haa ?

Imej Umno akan menjadi lebih buruk – Dr M
Abdul Aziz Mustafa 
Thu | Feb 05, 09 | 6:44:56 pm MYT
KUALA LUMPUR, 5 Feb (Hrkh) – Imej UMNO yang sudah dianggap bergelumang dengan rasuah, selalu mungkir janji, mengutamakan kroni Perdana Menteri di Terengganu akan menjadi lebih buruk bila ditambah pula dengan penerimaan orang yang dituduh melakukan rasuah seks, kata bekas Perdana Menteri, Tun Dr Majathir Mohamad.

Iklan
 
 
   

Walaupun Presiden Umno, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata Umno bersedia menerima sesiapa sahaja untuk menjadi ahli, tetapi dua orang yang diterima menjadi penyokong Barisan Nasional di Perak itu diingatkankan oleh Dr Mahathir sebagai mempunyai masalah.

“Mereka dituduh terlibat dengan rasuah seks”.

“Apakah Umno begitu terdesak sehingga tidak dapat tunggu keputusan mahkamah berkenaan tuduhan terhadap mereka sebelum menerima mereka?

“Jika diterima sekarang dan kemudian mereka didapati tidak bersalah maka Kerajaan pimpinan Umno (lebih kurang) akan dituduh mempengaruhi mahkamah. Benar tidak benar bukan soalnya.

“Pada pandangan masyarakat tuduhan ini tetap akan dipercayai. Ia akan punyai kesan dalam Pilihan Raya Umum ke-13,” katanya. _

 

– tak paham lah aku dgn si tua sorang ni.

– bila lagi nak berhenti ambik tahu dan rosakkan parti ni yang baru je nak elok ni ?

– umno sekarang jika rosak adalah umno mahadey jugak. yang rosak lepas krisis paling teruk dlm sejarah hingga umno dibubar. mahadey ingat tak lagi cuba tanya..takut dah kena sindrom nyanyuk..dan mudah lupa.

-mahadey nak balas dendam pun biar berpada pada..jangan benci sangat sampai orang dah meluat macam aku ni..

-jangan lah ada lagi orang nak bodek mahadey ni sampai terganggu usaha pemimpin tertinggi kita. orang nak bela dia tak ubah macam tak sedar lagi siapa sebenar kena disokong siapa perlu ditolak.

Aku takut malaysia akan musnah macam umno pernah musnah satu ketika dulu jika korang bagi lagi muka kat mahadey ni..

jika najib rasa sesuai biarlah dia terima mana mana adun sekalipun. Tiru mcm bapak dia ajak ramai join kerajaan…

lagipun memang orang kecewa akan keluar parti..contohnya macam mahadey sendiri pun keluar juga.

jadi jangan bising bisinglah..

 

tak nak berhenti juga ? mari aku sergah sikit HOYYYY MAHADEY KAU APA SIBUK2 HAA ???????

 

 

Categories: 1
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s